21 de desembre 2011

Bon Nadal!

A la fi les tan desitjades vacances... Necessitam un kit-kat, oi? Després de tantes nadales, poemes, arbres, purpurines, informes, acis... Tot i que estressi molt (MOLT) aquest primer trimestre, en dies com el d'avui o demà t'adones que val la pena, que val molt la pena la nostra professió, què és molt maca, i que els infants... estan tan feliços, taaannnt... i tenen tanta il·lusió... I mola tant sa purpurina!!!!
Idò això, Bon Nadal a totes i tots els que seguiu aquest petit espai, gaudiu molt de les Festes, descansau, estigueu en família, amb amics, estimau... i sobretot, sobretot, sobretot... compartiu*
La il·lustració és de Steve Mack (ja sabeu que m'encanta) i jo l'he signada "demipuñoyletra"... seria una mescla d'allò digital fent arribar allò més personal com és l'escriptura del nom.
Bon Nadal                                                  Bones Vacances                                        Bones Festes

8 comentaris:

  1. Laura, Bon Nadal i molt feliç descans que el vos teniu ben merescut.
    Les postals m'encanten..
    Un besito i fins l'any que ve
    Felisa

    ResponElimina
  2. Què bonic Laura! M'encanten les teves publicacions i la senzillesa amb el que els realitzes. Moltes gràcies.

    Salutacions i molt bones festes.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt aquesta entrada Laura! Bon Nadal per a tu també! Un petonet.

    ResponElimina
  4. Bon Nadal Laura!!!!
    Desitjo que passis unes bones festes i unes merescudes vacances!!!!
    Fins aviat!!!
    MUAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  5. Avui quan han marxat els nens, els somriures, tota la purpurinna i els "petits" treballs queda com un "JA ESTÀ"... Per mi ja ha passat el NADAL!

    BON NADAL A TOTS!

    ResponElimina
  6. un beset de la meua part i una felicitació per a tu en el meu blog
    Felicitats!!
    Silvina

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies a totes i tots!!! Una abraçada molt forta, ens veiem (llegim) després de Reis i... Bones Festes per tothom!

    ResponElimina
  8. Sense el teu bloc, sense fer-te la visita, sense veure que fas com diu la cançò "sin ti no soy nada..." i per moltes més coses un detal al meu bloc sense necessitat de passar-lo ni de res només per la feina que fas.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...