16 de setembre 2012

Projecte Els Volcans I (teoria)


Com ja vos havia anunciat, el curs anterior a sa classe de 5 anys, vàrem fer un projecte sobre els volcans. Tenia moltes ganes de fer un PROJECTE DE TREBALL. Sí, sí, un Projecte en majúscules, no un centre d'interès, ni una Unitat Didàctica. Un Projecte partint de les necessitats i interessos dels infants i que fossin ells els protagonistes i jo tan sols la mà que els guia pel camí.
M'havia format en vàries ocasions, i al principi de curs vàrem rebre formació de na Maite Sbert que és gran coneixedora i difusora del tema. Vos deix un article que va escriure juntament amb na Bel Pomar aquí sobre els Projectes de Treball. També vos deix una article de na Inma Coscollà Girona que ens va passar na Maite sobre el tema aquí. Va molt bé llegirse'ls per tenir una idea inicial.
Una de les coses més importants que vaig aprendre, és de la importància de la programació del projecte i de l'avaluació constant. Clar, com que parteixes dels coneixements dels infants... com ho programes??? Doncs, bé, vas programant i avaluant constantment durant el procés, però el que va molt bé és partir d'uns objectius que vols aconseguir; tant tú com a mestra, com els objectius dels infants. És per això que na Maite ens va passar unes graelletes molt senzilles que jo les vaig adaptar a la meva manera:



Vos deix una foto de la primera pàgina, perquè vegeu que és en pla útil que ho hem de fer, és a dir... en pla real, i no en pla de paperassa per entregar

1 comentari:

  1. Això té molt bona pinta! Genial tota la info, crec que a partir d'ara utilitzaré aquestes graelles. Són molt útils!

    Ja tinc ganes de vore el resultat ^_^

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...