09 d’abril 2015

Portada Jaia Quaresma

La meva companya de nivell d'enguany, na Mari Carmen, va venir amb la idea de fer una tapa d'àlbum que havia vist pel Pinterest (aquesta), però que trobava que el nivell dels nostres alumnes (4 anys) era una mica complicat el tema de les cordetes, les sabatetes... i que igual la podríem fer d'una altra manera més senzilleta i més coherent amb la realitat dels nostres alumnes.
Volíem una cosa mona, on es ves una feina dirigida però amb un poc de creativitat i que el resultat fos tan bonic que estiguessin molt contents, que això és el principal.
Així que vàrem fer això:
Les cametes estan dibuixades a la cartolina. Les vaig treure de les cametes de la Vella Quaresma que va sortir publicada a una revista de les 3 Bessones i que la podeu trobar aquí. Però la vaig modificar una mica, per exemple la cameta del calcetí la vaig fer ben peludeta fent així una guiny a l'estat de les meves cames després de la maternitat (jijiji)
La faldeta és un troç de foli i vàrem dir als infants que la podien decorar com més els hi agradés. Feren ratlletes, lunars, floretes... com volíen. I a sobre hi aferràrem una blondeta de reposteria a mode de davantalet.
El nom el varen posar amb unes lletretes de tampó que vaig trobar al Tiger, aquesta part... els hi va agradar molt.
Igual amb un altre tipus d'alumnat, els hi hagués donat tan sols sa falda, i hagués fet que ells dibuixassin ses cametes i ses sabatetes... però estem treballant la creativitat a cole per partida doble ja que a casa no la treballen gaire i es bloquejen quan els hi deman que dibuixin, pintin, crein lliurement, així que fem una de calç i una d'arena.
Per exemple, aquí baix podeu veure els dimonis tan moníssims que varen dibuixar lliurement i que penjàrem tots a un mural. Una vegada passat Sant Antoni, els vaig retallar del mural per organitzar-los individualment i que se'ls poguessin dur a casa.


Bé, aquesta entrada no és res... de l'altre món. Però forma part del meu dia a dia a l'escola.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...